Metody CI

Stránka „Metody Ci“ slouží k představení základních metod a postupů, které jsou v rámci problematiky Competitive Intelligence používány. Pokusíme se představovat nové poznatky v oblasti metod konkurenčního zpravodajství.

Nová kniha: Competitive Intelligence aneb Jak získat konkurenční výhodu

Pan Profesor Molnár lexapro vydává česky psanou monografii věnovanou tématu

Than tube product
viagraonlinege­neric24.com
\ http://generic­viagrapharmacy24­.com/
\ viagra \ onlinecialisphar­macy7 \ cheapest viagra \ cialis generic online \ cialis
gotten […]

Business intelligence – prostě inteligentní řešení

Systémy business intelligence umožňují firmám rychleji získávat data potřebná pro manažerské rozhodování. Každá firma využívá nějaký systém. Některá data, která firemní systémy obsahují, vznikají jen díky tomu, že […]


Jak připravit datové prostředí pro segmentaci

Segmentaci většinou využívají velké firmy k tomu, aby odlišily jednotlivé skupiny zákazníků. Výhodou takovéto činnosti je možnost nabízet zboží jen klientům, kteří o něj jeví zájem, zaměřit se na klienty, […]

Analýza konkurence, jejích úspěšných a neúspěšných kroků, jejího potenciálu

Ve svém úvodu článek seznamuje čtenáře s tím, proč je důležité analyzovat konkurenci. Upozorňuje čtenáře na to, že na trhu je velká konkurence a ukazuje, že firmy každý […]


Porter’s Five Competitive Force Analysis

Tato přednáška a článek v jednom představují 5 základních sil, které jsou tahounem pro CI. Krátký úvod je dostupný všem, zbytek je možno stáhnout za poplatek.

PORTER, Michael. Porter's Five Competitive […]

Online Competitive Intelligence by Helen P Burwell – a Book Review

Recenze knihy Online Competitive Intelligence od autorky Helen. P. Burwell shrnuje v několika bodech hlavní myšlenky knihy. Jedná se o praktické návody jak zlepšit pomocí nástrojů a metod, které […]


Making Competitive & Market Intelligence (CMI) Relevant Again

Článek se zabývá problémy v oboru Competetive & Market Intelligence. Především v oblasti vytváření a řízení cen v podniku a změnou v komunikaci se zákazníky. Především problémem změny chování zákazníků a úlohou […]

Competitive Intelligence Software Now Covers Vendors in Gartner’s Magic Quadrant for Web Content Management

Článek popisuje možnosti využití nového softwarového nástroje pro oblast CI od firmy CI Radar. Jedná se především o panel nástrojů pro CI, který umožňuje získávat relevantní informace z různých […]


Garant projektu

Kabinet informačních studií a knihovnictví FF MU Brno

Realizátor projektu

Realizátor projektu: PARTSIP

Sdílejte Portál CI

Konference a semináře

  • Nejsou žádné události.

Inzerce, zaměstnání, výzvy

Všechny Inzerce, zaměstnání, výzvy...