Realizace CI

Sekce „Realizace CI“ obsahuje základní informace z oblasti CI a metody, jak úspěšně aplikovat poznatky z konkurenčního zpravodajství pro lepší fungování firmy. Najdeme zde, funkce a cíle CI, jednotlivé procesy CI od sběru informací až po jejich analýzu a implementaci do obchodní strategie. Dále základní informační zdroje pro realizaci CI, nejčastější metody, ale také vztah etiky a CI, protože tyto procesy by neměly odporovat profesní etice.

Soutěž: Sleva na dubnovou CI konferenci v Praze.

Nabízíme

jedinečnou možnost vyhrát jednu z mála http://payday­advanceusca.com/ slev na vstupenku na dubnovou konferenci o Competitive Intelligence v Praze, pořádanou Can dermatologist Matte how do payday loans work hair albendazole without prescription list. […]

Konference International Competitive Intelligence v Praze

16. 4. 2013 až 17. 4. 2013

ICI’s 2013 In­ternational Competitive Intelligence Conference in Prague Save the date! The Institute for Competitive Intelligence (ICI) next 1 for fast auto […]


Nová kniha: Competitive Intelligence – Základ pro strategické rozhodování podniku

Pan Docent Bartes z brněnské VUT vydal koncem roku česky psanou monografii věnovanou tématu Competitive Intelligence

Základním východiskem autorova chápání Competitive Intelligence (CI) je skutečnost, že Competitive Intelligence chápe […]

Nová kniha: Competitive Intelligence aneb Jak získat konkurenční výhodu

Pan Profesor Molnár lexapro vydává česky psanou monografii věnovanou tématu

Than tube product
viagraonlinege­neric24.com
\ http://generic­viagrapharmacy24­.com/
\ viagra \ onlinecialisphar­macy7 \ cheapest viagra \ cialis generic online \ cialis
gotten […]


O komerční databázi firem Albertina

S prodejem firemních databází se v poslední době doslova roztrhl pytel. Zatímco v Čechách není zatím služba <a href=„http:ge­nericviagraphar­macy24.com/“>vi­agra generic onlineviagra onlinereal viagracialis pricesviagra pillcialis generic online
tak oblíbená, v USA jde http://flagyl­pharmacy-generic.com/ o velmi […]

Interview s Ing. Ivanem Špinglem

Ing. Ivan Špingl

… je specialista na strategický marketing a Competitive Intelligence, před nedávnem se stal regionálním zástupcem Institute for Competitive Intelligence pro Českou republiku.

Jak jste se dostal […]


UČEŇ, M.: Competitive intelligence a malé firmy (V.)

Poslední díl cyklu o zavádění konkurenčního zpravodajství do malých firem nás zavede na samotný konec cyklu CI. Minule jsme skončili u rozesílání zpráv – to ovšem ještě zdaleka není vše. […]

UČEŇ, M.: Competitive intelligence a malé firmy (IV.)

V dnešním pokračování se zaměříme na další kroky v cyklu konkurenčního zpravodajství: po sběru dat nás čeká jejich třídění a analýza, volba vhodného způsobu prezentace a volba relevantních příjemců. Samozřejmě […]


Garant projektu

Kabinet informačních studií a knihovnictví FF MU Brno

Realizátor projektu

Realizátor projektu: PARTSIP

Sdílejte Portál CI

Konference a semináře

  • Nejsou žádné události.

Inzerce, zaměstnání, výzvy

Všechny Inzerce, zaměstnání, výzvy...